Mijn Sinterklaas cadeaus

Hooi,

Gisteren heb ik (zoals een heleboel mensen) Sinterklaas gevierd. ’s Middags gingen we met een groep vrienden het dobbelspel doen en ’s avonds met familie een ander spel, dat ik in dit artikel uitleg.Ik heb een aantal leuke cadeautjes gekregen en het leek me leuk om ze te laten zien!

step0001

step0004

Dit zijn de spulletjes die ik met het dobbelspel heb gekregen. Een kraskalender (ik heb 5 euro gewonnen, hihi), twee badeenden, een boek en twee super leuke kleurtjes nagellak!

step0003

Met mijn familie speelde we dus een ander spel met vier categorieën cadeautjes. Dit waren de cadeautjes zelfgemaakt en tweedehands voor mij. Mijn oom had cactussen geknutseld omdat ik daar zo gek op ben en van mijn oma had ik ook wat spulletjes gekregen.

step0005

Ook kreeg ik het boek 783 apps. Ik heb er al doorheen gebladerd en er staan allemaal leuke apps die ik wil uitproberen, dus binnenkort kunnen jullie weer een ‘app-artikel‘ verwachten. Ik kreeg ook de Flow Weekly van deze week en een mooi notitieboek. En… chocolade, maar de letter is al op, haha.

step0002

En dan misschien wel het leukste cadeau… een pantoffel voor twee voeten. Veel van jullie zullen deze al wel eerder hebben gezien en ik wilde hem al heel lang, dus toen hij tevoorschijn kwam bij het dobbelspel moest en zou ik hem hebben. We hadden nog een beetje de discussie of het een eend of een kuiken, maar ik vind het toch meer een kuiken. Ik ben blij dat ik hem heb gekregen want god, wat is hij lekker warm, hihi!

Heb jij Sinterklaas gevierd? Wat heb je gekregen?

21 gedachtes over “Mijn Sinterklaas cadeaus

  1. Ik heb neefjes en één nichtje die nog onder de tien zijn, dus die vieren volop Sinterklaas. Ik ben dus met mijn ouders naar mijn oom, tante, opa en oma en neefjes geweest. ‘Hij’ had hele leuke cadeautje voor ons allemaal! Ik heb 3 boeken en een Bath Bomb gekregen. (Komt nog een post over) Wel hele leuke cadeautjes heb je gekregen! Ik volg ook flow magazine, en Tony chocolonely is mijn leven 🙂 ❤

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

