Fotografie – Sally Mann

Vandaag laat ik een paar foto’s zien van Sally Mann. Ik vind haar foto’s ontzettend bijzonder, omdat er vooral kinderen op staan. De portretten van de kinderen vind ik prachtig, en ik kan ernaar blijven kijken. Met name ‘Candy Cigarette’ vind ik een heel sterke foto. De emotie van het meisje met de sigaret, wat voor emotie is dat? Ik vind hem heel mooi, het laat je nadenken en qua compositie en licht is het ook een gave foto. Ik zal een paar werken laten zien.Sally_Mann_At_Twelve_072007-11-29_sally-mann-201-sally-mann-jessie-bites-immediate-family5800426252_ff19a9a35c_bSallyMann_witnessthis_darkroom-3manncandy-cigarette

De laatste foto is Candy Cigarette. Prachtig, toch?

Wat vinden jullie van Sally Mann’s fotografie?

Liefs

10 gedachtes over “Fotografie – Sally Mann

Geef een reactie

