Dagelijkse mascara routine

Iets wat veel vrouwen niet kunnen missen in het dagelijks leven is make-up. Om er ouder, of juist jonger uit te zien, puistjes te bedekken, je zekerder te voelen, er zijn genoeg redenen waarom wij vrouwen make-up dragen.Ook ik ben een liefhebber van make-up, maar het is niet dat ik niet zonder kan. Als ik geen zin heb om make-up op te doen doe ik het gewoon niet, en soms heb ik dagen dat ik weer wat meer op heb. Ik heb wel bijna elke dag iets op mijn gezicht. Wenkbrauwpoeder kan bij mij sowieso niet ontbreken. Als ik wallen of puistjes heb smeer ik er wat concealer op en als ik genoeg tijd heb maak ik een lijntje met eyeliner. En natuurlijk mascara. Dat is denk het belangrijkste make-up product voor een heleboel vrouwen. Bij mij zie je behoorlijk verschil als ik mascara op heb, omdat ik lichte en korte wimpers heb. Het leek mij leuk om mijn mascara routine te laten zien!

DSC_7569DSC_7560

Ik gebruik drie soorten mascara’s, allemaal van Essence. Dit vind ik gewoon een superfijn merk en het is ook nog een dierproefvrij, dus dat ‘mag’ ik gebruiken.  Ik gebruik de producten van links naar rechts, eerst oranje, dan roze en als laatst blauw.

DSC_7585

DSC_7578

De oranje mascara (Plump no clump) gebruik ik als basis. Het heeft een fijn kwastje, en klontert niet, maar ik vind hem niet genoeg volume geven. Daarom doe ik er een nog een laagje op van een andere mascara.

DSC_7593

Dat is de roze (I love extreme). Hierdoor lijken mijn wimpers langer en deze mascara is eigenlijk wel mijn belangrijkste. Veel meiden (ook veel beauty bloggers) gebruiken deze mascara, hij is erg fijn! Het kwastje heeft heel korte haartjes, maar wel veel, waardoor je een mooi effect krijgt.

DSC_7598

Als laatste doe ik de All eyes on me mascara op. Dit kwastje heeft een heel fijne structuur, heel klein. Daardoor kan je de wimpers aan de zijkant nog doen en de onder wimpers zonder dat de mascara overal zit.

Hoe het eruit ziet in volgorde:

DSC_7623

DSC_7645

DSC_7675

Draag jij veel mascara?

Fijn weekend!

27 gedachtes over “Dagelijkse mascara routine

  1. Mascara is voor mij onmisbaar! Net zoals jij ook al zei, maakt het een groot verschil. Nu heb ik van mezelf al redelijk lange wimpers maar zonder mascara zien ze er gewoon niet uit! Ik gebruik de Lash sensational van Maybelline en die werkt echt geweldig! Mooie foto’s trouwens, je kan heel goed de haartjes zien! xo

    Like

  2. Ik vind mascara uitkiezen altijd zeer moeilijk, ze raden mij altijd aan om op mijn onderste ogen blauwe mascara te doen zodat mijn blauwe ogen beter opvallen… Maar dat lijkt me toch een rare combinatie, niet? Ik ben niet iemand die veel experimenteert xD

    Liked by 1 persoon

  3. Ik heb zelf ook lichte wimpers en draag hierdoor ook elke dag mascara, ik vind altijd dat mijn ogen er net wat wakkerder door lijken, vind ik bij jou ook wel zo lijken. Ik ben zelf ook helemaal dol op de mascara’s van Essence haha

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

