Kerstkaartjes voor lezers

Vandaag is de eerste dag van de Kerstweek! Deze week gaan we met een deel van de blogsquad een week lang dingen in het thema van Kerst plaatsen. Aan het eind van dit artikel zal ik zeggen waar je de andere blogs kan vinden, maar eerst mijn artikel.

Ik besloot te beginnen met een soort ‘winactie/giveaway’. Ik ga vijf kerstkaartjes opsturen naar lezers! Ik dacht: het is altijd leuk om een kaartje te ontvangen, dus ik stuur er een paar naar mijn lezers. Ook zit er een klein extra’tje in, namelijk een zelfgemaakt armbandje.

step0001

Wil jij een kaartje met een armbandje van mij ontvangen? Laat dan even een leuke reactie achter met je e-mail adres en dan stuur ik jou misschien wel een kaartje!

Iedereen kan t/m woensdag 16 december meedoen.

Dit zijn de blogs van de andere meiden die meedoen:

Serena                                                                                                                                     Demi                                                                                                                                          Carolien                                                                                                                                      Claire                                                                                                                                               Anke                                                                                                                                  Ilona                                                                                                                           Jessica                                                                                                                       Aymara                                                                                                                            Maricia                                                                                                                                             Jessica                                                                                                                         Maaike                                                                                                                                                   Robin

Liefs

35 gedachtes over “Kerstkaartjes voor lezers

Geef een reactie

