Something – Christmas

Toen het net herfst was schreef ik deze post. Ik nam plaatjes van We Heart It en voegde daar overlays aan toe waardoor je een leuk effect krijgt (voor betere uitleg moet je even naar die andere post gaan). Ik deed het toen in het thema herfst, maar nu heb ik natuurlijk edits gemaakt voor Kerst!goed5goed7goed6goedgoed4goed2goed8goed3

Ook deze post is in samenwerking met de blogcollab. De blogs van de andere meiden die aan de kerstweek meedoen kan je onderaan mijn eerste kerstweek postย vinden.

Fijne dag!

De credits van de overlays gaan naar dazzling overlays.

 

13 gedachtes over “Something – Christmas

Geef een reactie

