Fijne vakantie

Vandaag even een ander soort post, ik heb namelijk een paar mededelingen. Allereerst: HET IS VAKANTIE. Sommigen van jullie zullen vandaag nog naar school moeten of werken, maar ik lekker niet, haha. Ik ga namelijk over een half uurtje ongeveer vertrekken naar Zwitserland. We gaan op wintersport, maar er ligt niet veel sneeuw helaas, dus we zullen ook gaan wandelen denk ik.

Ik ga daar aan mijn nieuwe scrapbook werken (ja, ik ben een nieuwe begonnen, haha) en ik heb een stapel boeken en tijdschriften bij me. Ook vieren we Kerst met de familie, ik heb er zin in!

In het huisje hebben we heel de week geen internet. Ik kon ervoor kiezen om blogs in te plannen, maar dat heb ik niet gedaan. Dan zit ik op vakantie heel de tijd aan mijn blog te denken, dus ik heb besloten om gewoon een weekje geen artikelen te plaatsen. Ik kan dus ook geen blogs lezen en reageren op andere blogs!

Ik wil jullie allemaal een fijne vakantie wensen! Kerst, Oud & Nieuw. Met familie, vrienden… koester mooie momenten. Geniet van je vakantie en fijne dagen!

Liefs, Veerle

10 gedachtes over “Fijne vakantie

Geef een reactie

