Scrapbook Inspiration #3

Hooi!

Zoals ik van te voren had gezegd heb ik in Zwitserland aan mijn nieuwe scrapbook gewerkt. Mijn oude scrapbook is n0g niet vol, maar ik wilde een boek zonder lijntjes en waar ik echt aandacht aan besteed. Op vakantie heb ik (samen met mijn oom) al een hele hoop pagina’s gemaakt en vandaag laat ik er weer een paar zien! Het boek bestaat uit creaties van papier, verf, en potlood. Ook staan er soms wat dingen in geschreven of heb ik er stukjes stof in geplakt.

DSC_7792DSC_7791DSC_7796DSC_7790DSC_7797DSC_7794DSC_7793DSC_7795

step0000step0001

Dat waren een aantal pagina’s die we hebben gemaakt. Ik heb besloten om elke keer 10 foto’s te laten zien.

Liefs

20 gedachtes over “Scrapbook Inspiration #3

Geef een reactie

