Oud & Nieuw tag

2015 is al bijna ten eind en naar mijn mening is dat ontzettend snel gegaan. Ik kan nu net als bijna iedereen gaan terugblikken op mooie momenten in het afgelopen jaar, maar ik ben zo iemand wie dat allemaal alweer vergeten is. Niet dat ik niet stilsta bij de leuke dingen die ik doe, maar ik zou nu serieus al niet kunnen bedenken wat ik 2 weken geleden heb gedaan. Dus ik besloot een tag in te vullen! Ik ben door Dorine genomineerd voor de oud & nieuw tag, dankjewel meid! Wat is je leukste/ mooiste herinnering aan 2015? 

Ook al kan ik er niet zo snel op komen, ik weet zeker dat ik een heleboel toffe dingen heb gedaan, maar ik heb niet zo zeer een leukste of mooiste herinnering. Wat wel iets is waar ik absoluut geen spijt van heb is mijn blog beginnen. Ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan!

Wat is je meest gebruikte beautyproduct van 2015? 

Ik ben niet zo’n beautyfreak. Ik draag bijna elke dag make-up, maar het is niet dat ik een heleboel producten heb of zo. Mijn meest gebruikte product is dus mascara.

Welke grote les heb jij geleerd in 2015? 

Pfff… zo’n diepzinnige vraag waar ik helemaal geen zin heb om over na te denken. Goed, lekker cliché, maar ik heb geleerd dat ik me niks moet aantrekken van anderen en gewoon moet doen wat ik leuk vind.

9176ce67e661ab62fcb140da854a432b.jpg

Welke drie blogpost’s waren op jouw blog het populairst in 2015? 

Oh, daar heb ik pas zo’n leuk mailtje van gehad, even kijken hoor. Op 1 staat mijn review over een HEMA lipstick, op 2 mijn washi-tape stash en op 3 staat een outfit waar ik mijn nieuwe jurkje aan had.

Wat is het leukste ding dat je voor je blog hebt mogen doen in 2015? 

Pfoe, er is eigenlijk niet iets heel speciaals ofzo. Ik vind samenwerkingen leuk om te doen en de Kerstweek vond ik ook heel tof. Ik denk het mooiste was om te zien hoe mijn blog groeide vanaf het moment dat ik begon tot en met nu. Ik krijg altijd leuke reacties, mijn weergaven blijven groeien en ik heb een hoop nieuwe, leuke mensen leren kennen.

Wat zijn je plannen voor je blog in 2016? 

Ik heb niet echt specifieke plannen. Ik ga proberen dit regelmatig bloggen gewoon vol te houden en dan zien we wel, haha.

Wat zijn je doelen/ ideeën/ wensen voor 2016?

Ten eerste heb ik samen met mijn moeder de afspraak dat we allebei gezonder gaan eten en buikspieroefeningen weer op gaan pakken.                  Als rede van wat ik eerder in deze blogpost zei wil ik een herinneringenboek gaan bijhouden. Gewoon een boek waar ik alle mooie en leuke dingen in schrijf en er foto’s, toegangskaartjes, etc. bij plak.   Daarnaast wil ik een boek schrijven. Dat is niet niks, en dit is al de 456e poging, maar het valt te proberen, toch?                                                               Als laatst heb ik nog als voornemen om weer te schrijven in mijn boek q&a a day, want dat heb ik al een paar maanden niet meer gedaan, oeps.

Heb je enig idee wat de beautytrends voor 2016 zullen zijn?

Uuuuuhm… Nee!

Wat wil je anders doen in 2016 op blog gebied?

Nee, zoals ik al zei ga ik gewoon proberen dit regelmatig bloggen vol te houden en zien we wel wat er voor de rest op het pad komt!

Dat was de tag! Ik nomineer Tyrone en Carolien, en voor de rest is iedereen vrij hem over te nemen! Als je hem over neemt, noem dan wel even dat je hem van mijn blog hebt, alsjeblieft :).

En natuurlijk, gelukkig nieuwjaar!!

Liefs, Veerle

7 gedachtes over “Oud & Nieuw tag

Geef een reactie

