366 dagen Flow

Allereerst: beste wensen!! Ik hoop dat jullie allemaal een mooie jaarwisseling hebben gehad en een fijn 2016 gaan hebben. De eerste blogpost van 2016, daar moest ik even over nadenken. Ik kan net als iedereen mijn voornemens of terugblikken gaan vertellen, maar dat vond ik ook niet zo leuk. Toen dacht ik aan de Flow kalender. Wij hebben elk jaar (ja, op de wc) een Flow kalender hangen met mooie spreuken, illustraties, etc. Daar wilde ik het over hebben!

step0001

De kalender zat dit jaar in deze prachtige Flow. Ik liep in de boekhandel en toen ik hem zag liggen was ik gelijk verliefd. Ik ben zo iemand die zoiets alleen koopt omdat de buitenkant er zo mooi uit ziet, haha. Toen ik hem daarna opensloeg en de kalender achterin zag moest ik hem wel kopen, want we hadden de kalender nog niet en mijn moeder had hem ook niet gekocht.

step0002

Gisteren ben ik aan de slag gegaan. Achterin zitten dus allemaal papieren die je eruit moet scheuren. Elke pagina bevat 24 dagen (voor- en achterkant) die je los moet scheuren en op volgorde moet leggen.

step0003

step0004

Dit jaar is het schrikkeljaar, dus het heet natuurlijk ‘366 dagen Flow’. Wij gebruiken altijd zo’n sleutelring (Xenos) om de dagen vast te maken. Als je dan een dag hebt gehad schuif je het kaartje over de ring achteraan.

Waarom mijn liefde voor deze kalender? Elke dag komt er iets moois tevoorschijn. Een gedichtje, een tekst uit een lied, een spreuk, een illustratie, een plek waar je zelf iets moet schrijven, een tip of iets anders.

Een paar voorbeelden:

step0007step0005step0008step0006

Soms zit er een gezegde in waar ik de hele dag over nadenk, en er staan altijd super veel mooi plaatjes en illustraties in. I love it!

Fijne eerste dag van 2016 🙂

6 gedachtes over “366 dagen Flow

Geef een reactie

