WIN: een verrassingspakket t.w.v €37!

Ja, je leest het goed: een winactie! Ik heb namelijk onlangs de 100 volgers bereikt, waar ik jullie super voor wil bedanken en daarom organiseer ik een winactie.

step0003.jpg

Wat kan je winnen?

Het was lastig iets te verzinnen om te verloten. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een idee dat ik zag op de blog van Carolien: een verrassingspakket, eigenlijk een pakket met cadeautjes. Alles wat erin zit is ingepakt, dus is het nog leuker om te krijgen! Er zitten beauty dingen in, maar ook spulletjes om creatief mee te zijn en leuke decoratie.

Wat moet je doen?

  1. Volg mij op Instagram
  2. Laat een leuke reactie achter met je Instagram en e-mail adres.

Om extra kans te maken (je naam wordt dan twee keer ingevuld):

3. Repost de winactie foto hierboven

4. Volg mijn op Bloglovin

5. Zet naast je Instagram en e-mail adres ook even je Bloglovin in de reacties.

Let op: als je niet alle stappen doet of je gegevens niet juist achterlaat is je deelname helaas ongeldig.

De uitslag wordt op 20 januari bekend gemaakt, ik stuur de winnaar dan een mailtje. Iedereen kan t/m 19 januari mee doen.

Succes!

50 gedachtes over “WIN: een verrassingspakket t.w.v €37!

  1. Hey wat superleuk dat je dit doet! Ik volg je al op insta (Lisa_Nora) en ik ben je ook gaan volgen op bloglovin’! Ik heb de foto van de winactie gerepost op instagram. Mijn email adres is: lisatenbulte@gmail.com en mijn bloglovin’ is mooiedromen. Gefeliciteerd met je 100 volgers! Maar dat mag ook wel met zo’n leuke blog 🙂

    Liked by 1 persoon

  2. Van harte gefeliciteerd met de 100 volgers! Wat een leuke actie, daar word ik nieuwsgierig van! Ik volg met Bloglovin (Tamara TS) en Instagram (paramara1982) en ik heb de foto gedeeld op Instagram.

    Liked by 1 persoon

  3. Gefeliciteerd met je honderd volgers dat worden er vast en zeker veel meer super leuk pagina heb je ik ben heel benieuwd wat er allemaal voor leuks in je pakketje zit mijn bloglovin is carolienschutte mijn instagram is carolien_in_love_to_make_art en mijn email is carolienschutte@live.nl en deel natuurlijk ook de foto op instagram 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Zo super leuk ! Heel erg gefeliciteerd met de 100 volgers dat het er maar meer mogen worden !, je blog vind ik heel erg leuk en heb al een paar dingen gemaakt #youaretheinspirationbron zoals de lekkere cupcakes (3 ingredienten) en het leuke concept ‘ postcrossing’ . Ik heb alle stappen gevolgd en nu nog even de foto reposten :). Mijn Instagram is nikkiboohx en mijn e-mail is: thingsfiguredbynikki@hotmail.com nu alleen nog fingers crushen haha. 💖☺

    Liked by 1 persoon

  5. Wow je blog vind ik nu al zo leuk! Ik wil ook mega graag winnen maar ik vind het hier zo fantastisch❤️Vele kusjes en de 100 volgers verdien je echt wel👍🏼😘 (laura.ollevier@gmail.com) 😘😘

    Liked by 1 persoon

  6. Hey! Suuuuper leuke actie! Leuk dat je zoveel volgers hebt! kan ook niet anders want is gewoon een hele leuke blog! Ik heb geen account hier maar mn insta is: @astrid_maas
    en mn email is :astridmaas@live.nl
    Veel succes nog met je blog!
    Fijne dag nog,

    Liefs, Astrid

    Liked by 2 people

          1. Je krijgt als het goed is een mailtje over elke reactie en onderaan dat mailtje staat het email adres, maar ik deel mijn blog email wel, want ik vind het niet zo fijn dat iedereen mijn persoonlijke weet

            Email: itsagoldsky.gmail.com

            Like

Geef een reactie

