Online shoppen | Wishlist

Vandaag even een ander artikel dan normaal. Ik kijk regelmatig online naar kleren en toen besloot ik eens bij Esprit te kijken. Ik heb op de site een paar items gevonden die ik heel leuk vind. Ook heb ik wat toffe dingen gevonden bij HEMA, dus ik heb een soort ‘wishlist’ gemaakt! Iets wat ik normaal eigenlijk nooit doe, maar het leek me leuk om eens uit te proberen.

016EE1J006_035.jpg

Deze trui viel me al gelijk op. Ik hou van simpele en basic truien, en deze is erg schattig met de tekst ‘love it!’ Ik vond de kleur grijs het leukst, maar hij is ook verkrijgbaar in blauw en roze. De maat valt normaal, deze trui is toch perfect voor in de herfst of het voorjaar?

105CC1I051_110

Ook dit jaar zijn lange vesten weer helemaal in: het is warm, casual en het staat ook nog eens gaaf. Dit vest vind ik echt heel tof. Het kleurtje, de dikke stof…

115EE1E019_400.jpg

Op zoek naar een leuk jurkje vond ik deze. Heel basic, maar toch leuk. Een mooi winters kleurtje, driekwartmouw en een getailleerd model. Het jurkje heeft een gemêleerde stof, wat ik heel mooi vind.

125CC1K032_110

Ik geef toe, ik hou gewoon heel erg van basic dingen. Niet te veel poespas, less is more, toch? Ik vind de tekst van dit shirt heel leuk, en ik denk dat iedereen wel zou willen dat je met je ogen foto’s kan schieten, haha.

105EE1G013_901

Toen ik verder scrolde op de site zag ik deze spijkerjas als outfitidee voor bij het shirt hierboven. Ik hou echt van spijkerjacks, en vooral met die capuchon vind ik deze heel gaaf. Je kan die capuchon eraf knopen, dus ideaal.

125EE1F025_680

Ik ben al een tijdje op zoek naar een bloesje met een leuk printje. Dit vind ik wel heel gaaf! De kleurtjes passen erg mooi bij elkaar en het is een tof patroontje. De mouwen van het bloesje kan je ook omslaan en dan met een knoopje vastzetten.

ES906562003_1CO

Als laatst keek ik nog even naar een horloge. Dit model vind ik echt heel mooi, het past in principe overal bij. Het is niet heel glitterig of met diamantjes en zo, maar toch staat het chique!

Dat was kleding die ik heel leuk vind bij Esprit. Normaal shop ik eigenlijk nooit bij Esprit, maar ik nam gewoon even een kijkje op de site en ze hebben echt leuke dingen!

116-x-118-x-68-geel-60300122-product_rd.jpg

Dan nu nog een paar dingen van HEMA die op mijn wishlist staan. Iedereen zal de polaroid camera wel kennen. Ik wil er al superlang één maar elke keer twijfel ik, puur omdat de foto’s zo duur zijn. Als ik besluit hem toch te nemen, kies ik voor geel, die is echt mooi!

washi-tape-14600017-product_rd.jpg

Degene die mij al echt lang volgen weten misschien wat ik ooit een artikel heb geschreven over mijn washi-tape stash. De 62 tapes die ik toen had zijn er al meer geworden en ook deze met vlaggetjes zou ik graag aan mijn collectie toevoegen. Zo leuk!

Dat was mijn wishlist van Esprit& Hema zo’n beetje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, een keer iets anders.

Liefs,

Veerle

P.S. Hebben jullie al meegedaan aan mijn winactie? Je kan t/m 19 januari meedoen!

 

14 gedachtes over “Online shoppen | Wishlist

  1. Zulke leuke dingen! Het printje van dat blousje is echt supertof, ik hou wel van zo’n soort boho-achtig-iets 🙂 Een polaroid camera staat ook al honderd jaar (bij wijze van spreken dan hé 😉 op mn wishlist, ik vind die dingen zó gaaf!

    Liked by 1 persoon

  2. Haha, dat shirt is zo leuk! Ik heb zelf altijd moeite met kleren kopen omdat ik weinig pas, dus wordt internetshoppen voor mij wat lastig. Ik ben ook een washitape verslinder, dus ik kan je wel begrijpen 🙂 en jaaa, een instax mini staat ook op mijn lijstje!! Ik denk dat ik maar tot mijn verjaardag wacht haha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

