Quoteday #8

Oh jeetje, de laatste quoteday was alweer een maand geleden, haha. Ik besloot vanochtend om maar weer een quote te delen. Ik vind het nog altijd moeilijk om een mooie quote te vinden waarbij ik echt even nadenk.

54ffc181ef51efadbbc1e65d016362b4.jpg

Ik heb vandaag weer gekozen voor een quote van Pinterest. Deze vond ik heel mooi. Neem een seconde. Eén, twee, een minuut, of veel langer. Om er even bij stil te staan hoe dankbaar je moet zijn. Hoe dankbaar je moet zijn dat je een goede gezondheid hebt, genoeg eten en drinken, familie, vrienden, liefde en hoop. Voor veel mensen is dat niet zo vanzelfsprekend helaas.

Fijne dag! X

13 gedachtes over “Quoteday #8

Geef een reactie

