Maak kennis met Marleen

Hoi! Vandaag heb ik voor het eerst een gastblogger, namelijk Marleen. Of ik vaker iemand laat schrijven en waarom lees je aan het eind van dit artikel, maar eerst het stukje van Marleen!

Om te beginnen wil ik Veerle heel erg bedanken dat ik dit voor haar mag doen. Ik vind het erg leuk om dit voor haar en haar volgers te mogen schrijven.

Maar wie ben ik? Mijn naam is Marleen, ik ben 20 jaar en ik kom uit Groningen. Ik doe daar de opleiding Juridisch Medewerker en vind het tot nu toe erg interessant.

Hier volgen wat feitjes over mijn blog

-Ik maak van vakanties of evenementen foto reportages. Hier een klein overzichtje van wat foto’s  die al op mijn blog staan.

-Ik schrijf fanfictions

-Er staan verhalen op de blog die zijn geschreven vanuit mijn hoofdpersoon. Ik vind het zelf heel prettig om te schrijven vanuit 1 persoon omdat ik dan dieper op zijn gevoelens in kan gaan. De verhalen gaan op dit moment heel erg over onzekerheid, vriendschap en jaloezie. Maar ook zwaardere onderwerpen zoals drugs of mishandeling komen voorbij.

Mijn hoofdpersoon heet Mike. Hij is een jongen van 19 jaar die het heel moeilijk heeft met zichzelf. Hij heeft het gevoel dat hij iedereen kwijt raakt en heeft graag zijn mening klaar. Dat brengt hem soms in vervelende situaties. Zijn vrienden houden hun hart vast. Ondanks dat ze heel ver uit elkaar wonen willen de vrienden er alles aan doen om hem op het goede pad te houden. Maar dan ontmoeten ze een nieuwe jongen en daar heeft Mike het zichtbaar moeilijk mee . Op mijn blog kun je al zijn belevenissen elke vrijdag lezen.

De verhalen zijn niet waargebeurd.

-Op zondag komen er verhalen uit mijn leven. Ik deel vooral muziek en vertel soms wat over mijzelf.

-Elke maandag staat er een blogger of bekende ster in de spotlights in mijn item ‘’bekende ster in beeld’’

-Ik heb op dinsdag soms een gastblogger. Iemand die ik heel goed ken schrijft soms een artikel. Op dit moment is ze heel druk dus plaats ik een tag.

Ben je benieuwd geworden naar meer? Mijn blog kun je vinden op www.soapiem.wordpress.com

Nu komt het leukste. Als je me gaat volgen dan krijg je er zelf ook een volger bij. Hoe ideaal!

Ik wil Veerle nogmaals heel erg bedanken voor deze kans en ik vond het heel erg leuk om te doen.

Groetjes,

Marleen

Zoals ik al zei is dit de eerste keer dat ik een gastblogger laat schrijven. Dit eigenlijk omdat ik een artikel online wil hebben maar ik geen inspiratie had. Ik besloot dus een keer iemand anders een blog te laten schrijven, en ik denk dat ik dat wel vaker wil gaan doen (één keer per maand).

Wil jij nou ook een gastblog schrijven? Stuur dan even een mailtje naar veerle-maris-fiev@hotmail.com en dan hoor je snel van me! Als ik meerdere aanmeldingen krijg, plan ik het in op volgorde van wie een mailtje stuurt.

Bedankt voor je gastblog, Marleen!

 

7 gedachtes over “Maak kennis met Marleen

  1. Heel leuk, en vooral creatief dat je hier op komt als je geen inspiratie hebt. Ik post gewoon en tag die ik heb staan dan, hihi, ook altijd wel leuk.

    Heel leuk ingevuld, er zijn veel dingen die ik van Sopie-M nog niet wist en ik volg haar nu toch al heel even. Nu ik het zo lees hou ik er nog meer van!

    Liefs

    Liked by 2 people

Geef een reactie

