Zondag – Persoonlijke update

Hoi!

Wat doen jullie allemaal op je zondag? Ik ben net thuis van een crossje (hardloopwedstrijd in het bos) en moet nog heel veel voor school doen.De cross ging op zich wel goed, ik moest 3,6 km door de modder lopen, haha. Ik had niet zo’n goede tijd, maar ik heb gewoon lekker gelopen en daar gaat het om. Ik ga zo even douchen en daarna moet ik weer aan school werken. Deze week moet ik een werkstuk inleveren van 2000 woorden voor levensbeschouwing en morgen heb ik een Frans proefwerk. Het gaat eigenlijk best goed op school. Ik zit nu in 4havo en ik sta een 5,1 voor maatschappijleer en voor de rest alleen maar voldoendes. Vergeleken met vorig jaar is dat best een prestatie, dus daar ben ik blij mee.

Ik zit de laatste tijd goed in m’n vel, en dat komt mede doordat ik elke dag een kwartiertje de tijd neem om te tekenen/schilderen. Ook eet ik wat gezonder en ben ik weer begonnen met (bijna) elke avond even buikspieroefeningen doen.

Nu ik naar buiten kijk zie ik trouwens dat het is gaan regenen. Moet je nagaan, ik werd vanochtend wakker met stralende zon en ik heb de cross in mijn korte mouwen gelopen.

Met bloggen gaat het ook goed, merk ik. Ik krijg steeds meer bezoekers en lieve reacties en dat doet me ontzettend goed. Ik probeer nu zo’n 4/5 dagen per week te bloggen en dat bevalt me prima. Als ik een dagje geen tijd heb of inspiratie dan sla ik ook een dag over, ik heb geen vast schema of zo.

Normaal doe ik niet zo vaak persoonlijke updates, want ik heb altijd het idee dat anderen dat totaal niet interessant vinden om te lezen. Maargoed, nog een fijne zondag!

 

12 gedachtes over “Zondag – Persoonlijke update

Geef een reactie

