Mooie momentjes #5

Oeeei, het is al een tijdje geleden dat ik mijn mooie momentjes deelde! Ik heb inmiddels alweer wat nieuwe volgers, dus het zou kunnen dat je zo’n artikel voor het eerst voorbij ziet komen. In mooie momentjes bespreek ik eigenlijk mijn momenten van de afgelopen week die het waard zijn om op te schrijven en te onthouden. Eigenlijk zou iedereen dat moeten doen, genieten van alle kleine dingen en ze koesteren. Maar goed, mijn mooie momentjes van afgelopen week. -Het regende buiten en ik zat lekker binnen (met de openhaard aan)

-Ik had een hoop inspiratie om te schilderen

-Ik heb weer lekker geknuffeld met onze hond

-Ik kwam erachter dat ik mijn werkstuk 2 dagen later dan gedacht in hoefde te leveren

DSC_8012.JPG

-Mijn polaroid foto’s die ik had besteld kwamen binnen

-Dezelfde dag kwam ook mijn polaroid camera binnen (Aaaah!). Meer erover lezen jullie van het weekend! Het is een beetje ingewikkeld, haha.

-Mijn Frans toets viel heel erg mee, ik had het slechter verwacht

-Ik heb een heel mooi bedeltje voor mijn kettinkje, een mini-camera, haha.

-The Voice kwam weer (maar baal wel dat Ivan eruit is!)

-Mijn letters van het illustratie project lukten deze week wel goed, maar die laat ik ook van het weekend zien.

-Ik was vanochtend 20 minuten te laat, maar het was geoorloofd.

-Ik moest vandaag mijn werkstuk voor 18:00 inleveren (online) en ik had hem precies om 17:58 af. Was even stressen, maar ik was op tijd.

Ik moet toegeven dat het er niet heel veel zijn. Ik had mijn week niet helemaal. Het regende heel de week (bah), mijn kettinkje dat ik al twee jaar om heb ging kapot, het hardlopen ging niet lekker en zo kan ik wel meer dingen noemen, haha. Daarom koos ik juist deze week er weer voor om een mooie momentjes te doen, zodat ik weer positief erover denk.

Ik ga een druk weekend tegemoet. Morgen ga ik helpen bij de open dag van mijn school, ’s middags zie ik mijn beste vriendin terug die 6 weken op reis is geweest en ’s avonds heb ik de verjaardag van mijn oma. Zondag ga ik met iemand lunchen in Breda en moet ik aan school werken.

Ik moet trouwens wel even doortypen, want als ik hem na 00:00 publiceer staat hij natuurlijk bij de volgende dag.

Welterusten en fijn weekend!

X

 

 

19 gedachtes over “Mooie momentjes #5

Geef een reactie

