Illustratie projecten #3

Oooh, jeetje, eigenlijk had ik dit heel graag gisteren willen publiceren, maar ik had echt geen tijd. Ik was van half 10 tot half 2 op school (helpen bij de open dag), toen ging ik met twee vriendinnen op bezoek bij Kim, wie na 6 weken op een boot weer terug was in Nederland en daarna gingen we gelijk naar de verjaardag van mijn oma.

Maargoed, dan publiceer ik vandaag maar twee blogposts. Er is weer een week voorbij, dus ik heb weer 7 letters af en de illustratie van deze week ook. Hier kan je precies lezen wat de projecten inhouden. Laten we beginnen met de letters!

DSC_8062

De J en de K. De J vind ik niet zo bijzonder eigenlijk, gewoon een beetje saai. De K vind ik wel weer mooi gelukt, alleen de inkt is een beetje gevlekt.

DSC_8065

Ik ben wel tevreden over de L. Ik zag deze op Pinterest en heb hem op mijn eigen manier getekend. Je zou er misschien eerder een I in herkennen, maar toch vind ik hem wel goed gelukt. De M heb ik niet zo veel over te zeggen. Gewoon simpel. Ik had ook hier weer de lijnen wat rechter mogen tekenen, maar goed, ik heb nou eenmaal niet zo’n vaste hand.

DSC_8067

De N vind ik wel grappig. Hij lijkt niet heel erg op de letter N, maar toch is hij wel leuk. De O vind ik ook wel mooi gelukt. Zo’n typische hand-letter O, hoe je hem ook op de basisschool moest schrijven.

DSC_8072

Deze is een beetje mislukt. Hij was eerst eigenlijk wel mooi, maar toen ik wilde voelen of de inkt droog was ging het vlekken. Aaai, niet meer doen dus, haha.

Ondanks dat vind ik de letters beter gelukt dan vorige week. Dan nu de illustratie van de 52 weeks illustration challenge!

DSC_8055

Deze week was de opdracht om een caravan te illustreren. Ik vond dit wel een leuke opdracht en begon gewoon wat te tekenen/verven. Uiteindelijk is het een hippie-caravan geworden. Het was nog best lastig, want de verf liep heel tijd uit en de kleuren mengden zich dan. Maar ik vind hem toch wel leuk geworden.

Fijne zondag!

14 gedachtes over “Illustratie projecten #3

Geef een reactie

