Polaroids

Heyhey,

Zoals ik in mooie momentjes van vrijdag zei, heb ik een polaroid camera gekocht. Het is een beetje ingewikkeld, haha. Want ik had zeg maar polaroids besteld op internet met foto’s van internet en een paar dagen erna had ik zelf een polaroid camera gekocht. Ik zal het allemaal even uitleggen! Het zit dus zo: ik wilde polaroid foto’s bestellen van foto’s die ik ooit heb gemaakt. Maar toen bedacht ik opeens dat het ook wel leuk is om foto’s van We Heart It te halen en te laten afdrukken. Ik ging dus naar Posterxxl (dit artikel is niet gesponsord, hoor) en bestelde een paar polaroid foto’s met plaatjes van We Heart It. Terwijl ik wachtte op mijn pakketje (neem dit niet te letterlijk) bedacht ik me dat ik echt héél graag gewoon zelf een polaroid camera wilde. Dus na een paar dagen zoeken vond ik op Marktplaats de HEMA polaroid camera, maar dan goedkoper. Hij is zo goed als nieuw, dus ik heb die gewoon genomen. Zoals ik al eerder zei op mijn blog  wilde ik graag een gele (of witte), maar die van Marktplaats was een roze. Maar goed, dat vond ik ook wel leuk. Toevallig kwamen de foto’s en de polaroid camera op dezelfde dag binnen, dubbel feest dus.

De foto’s waren ontzettend goede kwaliteit, eerlijk waar. Ik haalde de foto’s uit het doosje en het waren echt pareltjes. Vooral ook omdat het van die perfecte plaatjes zijn ben ik er super blij mee. Je begrijpt het denk wel als je de foto’s ziet, haha. (Als je wil weten hoe duur ze waren, €5 voor 25 foto’s).

Toen pakte ik de polaroid camera uit. Aah, dat was zo leuk, haha. Ik kon er nog twee foto’s mee maken, die had de verkoper niet gebruikt. Toen mijn eerste foto eruit kwam was hij veel kleiner dan verwacht, maar dat vond ik juist extra leuk. Ik heb inmiddels alweer nieuwe films gekocht en ik ben echt heel blij dat ik na lang kopen toch een polaroid camera heb gekocht.

step0001step0002step0006step0004step0003step0005step0007

Op de laatste foto zie je de verhouding tussen de bestelde foto’s en die uit een echte polaroid. Best een verschil dus! Dat is trouwens onze hond op de foto, haha.

Ik ben dus super blij met mijn aankopen en heb er echt geen spijt van. Ik vind het nog steeds zo tof dat zo’n foto er gelijk uit komt als je hem maakt. Wel jammer dat ze zo duur zijn natuurlijk, ik moet echt mijn best doen om er zuinig mee te doen. Maar de foto’s zijn zo ontzettend schattig.

Morgen (19 januari) is trouwens de laatste dag dat je mee kan doen met de winactie! Op 20 januari mail ik de winnaar.

Liefs,

Veerle

19 gedachtes over “Polaroids

  1. Wat een leuke post, ik zit ook al een tijdje te denken of ik een polaroid camera wil kopen, maar het is ook een heel slim idee om je foto’s te bestellen, misschien ga ik dat wel doen!
    X Jikke

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

