Garnier Loving Blends haarmasker

Een product dat voor mij onmisbaar is, is een haarmasker. Eén of twee keer per week een masker om je haar te verzorgen. Het masker dat ik de laatste tijd regelmatig gebruik is die van de nieuwe lijn van Garnier: Loving Blends Argan & Cameliaolie Subliem Masker. Ik besloot er een review over te schrijven. step0002

Het haarmasker is bedoeld om het haar te voeden, verzorgen en te laten glanzen. Ik gebruik het zelf altijd nadat ik mijn haar heb gewassen. Dat zit het altijd in de klit, en door zo’n masker wordt het weer doorkammend en zacht. Mijn haar is vaak een beetje dof en pluizig, maar als ik dit heb gebruikt, is het de volgende dag altijd weer heerlijk verzorgd.

step0003

De geur is echt ontzettend lekker. Het ruikt zoet, maar niet te sterk. Het masker is heel fijn aan te brengen en je hebt niet veel ervan nodig om je haar goed te verzorgen.

Een sublieme voeding die je haar beschermt tot in de puntjes. Je haar wordt weer soepel en geeft direct een intens zacht gevoel. Je haar krijgt meer glans en wordt makkelijker om in model te brengen met als eindresultaat een stralende natuurlijke schoonheid. Ontdek het plezier van de rijke, smeltende textuur zonder dat je haar zwaar aanvoelt. Het masker wast gemakkelijk uit en onthult een heerlijk, betoverend bloemenparfum. (Bron)

step0004

De structuur is fijn. Niet te dik, maar ook niet zo dun dat het van je handen glijdt. Het is de bedoeling dat je het masker over je haar verdeelt en minstens 1 minuut laat inwerken. Voor ultieme verzorgen 3 tot 5 minuten. Daarna is het makkelijk uit te spoelen.

step0001

Garnier gebruikt bij de Loving Blends lijn veel natuurlijke ingrediënten. De hoofdingrediënten in dit masker zijn arganolie en cameliaolie. Arganolie is een olie die uit de pitten van vruchten van arganbomen groeien, cameliaolie staat bekend om zijn heerlijke geur en voor het geven van glans en zachtheid.

Het haarmasker kost €5,99 en ik denk dat dat een goede prijs is als je kijkt naar de kwaliteit en hoe lang je met de inhoud doet. Ik ben er tevreden over!

Liefs

14 gedachtes over “Garnier Loving Blends haarmasker

Geef een reactie

