186 Theezakjes

Misschien vraag je je af waar deze titel op slaat, 186 theezakjes. Ik zal het even uitleggen, haha. Ik spaar een heleboel: washi-tape, badeenden, Arizona flesjes, notitieboekjes, maar ook theezakjes (ik heb zo mijn aparte gewoontes, no shame okay). Het leek mij leuk om daar iets over te vertellen!Het begon allemaal toen ik op een woensdagavond ging hardlopen (zoals ik elke week doe) en we na de training even thee gingen drinken om de laatste training van het jaar af te sluiten. Er lag een zak met allemaal lege verpakkingen van theezakjes. Ik vond dat er echt ontzettend leuk uitzien. Ik mocht ze helaas niet meenemen, want het bleek dus dat iemand ze spaarde, haha. Toen besloot ik eigenlijk om ze ook te gaan sparen, en heb ik aan iedereen gevraagd of ze theezakjes voor me wilden sparen. In eerste instantie dacht iedereen dat ik met theezakjes echt de zakjes bedoelde, dus die je in het water doet. Maar ik bedoel dus het papier dat eromheen zit, maar ik weet niet of daar een benaming voor is.

Wat ik nou met al die zakjes doe? Tja… Ik plak ze in een boek, haha. Ik sorteer ze op smaak en verpakking en dan plak ik ze in een groot notitieboek dat ik een keer heb gekregen. Ik heb in een paar weken 186 theezakjes gekregen, waarvan 59 van de oma van Laura, kei lief. Mijn boek wordt al best dik, terwijl ik nog maar een heel klein deel heb gevuld.

DSC_8141DSC_8146DSC_8147DSC_8142

Zoals je ziet verschilt het nog al. Een paar pagina’s heb ik helemaal vol, maar op sommige pagina’s heb ik nog maar twee of drie zakjes, simpelweg omdat ik nog niet meer zakjes van die smaak heb. Een aantal pagina’s zijn op smaak gesorteerd, anderen op kleur, maar ik heb ook een pagina met kruidenthee (bovenstaande foto).

Om het nog even te hebben over de foto’s, sorry voor de ‘irritante’ kwaliteit. Het is echt een struggle dat het zo vroeg donker is, waardoor ik wel de flits moest gebruiken. Ik was pas om half 6 thuis van school. Ik moet vanavond nog veel geschiedenis en economie leren, en aan mijn voordracht (spreekbeurt) werken, ik doe het over homorechten. Maar gaat allemaal goed komen, hoop ik.

Fijne avond! X

 

 

25 gedachtes over “186 Theezakjes

Geef een reactie

