Quoteday #9

Goeiemorgen!

Ik typ nog even snel een kort blogje. Ik had mijn wekker om 6:30 gezet, maar het geluid stond niet aan of zo, dus werd ik pas om 7:15 wakker. Gelukkig heb ik eerste uur vrij, maar ik had nog even willen leren voor mijn economie proefwerk, waar ik dus echt een onvoldoende voor ga halen. Maar goed, ik heb wel weer een mooie quote (met mooi design!) voor jullie, wat vinden jullie ervan?

12317788_541600162665498_549807526_n
Bron: @typofonts on Instagram

Fijne dag!

X

11 gedachtes over “Quoteday #9

Geef een reactie

