De Songtag-st

Het is weer tijd voor de tag van deze maand. Ik zag het al een paar keer voorbijkomen en werd er nu zelf voor genomineerd: de Songtag. Eigenlijk is het heel simpel maar wel heel leuk. Lees je mee?

Deze tag is bedacht door  CELINEMIENE. Bedankt Lynn om me te taggen!

Dit zijn de regels:
♪ Benoem steeds de eigenaar: CELINEMIENE

♪ Bedank diegene die je nomineerde

♪ Beantwoord de titels van de liedjes met de mooiste zin uit dat lied

♪ Bedenk zelf 5 titels (bekende liedjes)

♪ Nomineer 5 anderen en breng ze hiervan op de hoogte

DSC_3739

Dit zijn de liedjes die  Lynn voor mij gekozen heeft:

1. Love me like you do – Ellie Goulding
2. Fireflies – Owl City
3. Hello – Adele
4. Superheroes – The Script
5. Bad blood – Taylor Swift

De zinnen die ik het mooiste vind uit deze liedjes:

1. Love me like you do – Ellie Goulding

You can see the world you brought to life, to life

2. Fireflies – Owl City

It’s hard to say that I’d rather stay awake when I’m asleep

3. Hello – Adele

Did you ever make it out of that town where nothing ever happened?

4. Superheroes – The Script

She’s got lions in her heart

5. Bad blood – Taylor Swift

Did you think we’d be fine? Still got scars on my back from your knife

 

Mijn titels voor de genomineerden:

  1. Echoes in the Dark – Milow
  2. Say Heaven Say Hell – Miss Montreal
  3. Wake me up – Ed Sheeran
  4. Fortune Cookie – Emma Bale ft. Milow
  5. Mooi – Marco Borsato

Ik nomineer:

  1. Carolien
  2. Lauranne
  3. Aymara
  4. Maria
  5. Birgit

Veel plezier! X

 

 

 

21 gedachtes over “De Songtag-st

Geef een reactie

