Adventure & Wooden Mail

Hoi! Misschien hebben jullie wel gemerkt dat er de laatste dagen niks online is gekomen. Daarover lezen jullie aan het eind meer, maar eerst iets leukers! Ik heb namelijk een heel leuk pakketje ontvangen van Radbag.nl, dus lees snel verder wat voor leuke dingen erin zaten.

Wereldkaart om te krassen

step0001step0002

Ik heb als eerst een wereldkaart uitgekozen, waarbij je kan wegkrassen waar je bent geweest. Ik wilde al heel lang zo’n kaart, want het geeft een soort van avontuurlijk gevoel en je wil steeds meer wegkrassen. Ik hoop dat ik in de toekomst nog veel meer landen kan wegkrassen!

De kaart kwam binnen in een mooie grote koker waarin je hem makkelijk kan opbergen. Toen ik hem eruit haalde, voelde het papier heel stevig aan en de landen hebben een mooie bruine/gouden kleur.

DSC_8253

Ik wilde natuurlijk gelijk aan de slag met het leukste, het krassen. Ik begon met Zuid-Afrika, waar ik in 2007 ben geweest, en er kwam een oranje kleur tevoorschijn. Met een muntje kan je de bovenlaag gemakkelijk wegkrassen.

DSC_8262DSC_8260

Hierna ging ik verder met Europa, dit waren gele en groene landen. Het is best een priegelwerk, maar wel te doen. Dit ziet er toch superleuk uit? Voor de rest ben ik eigenlijk in niet zo veel landen geweest. Ik ben wel naar Curaçao geweest, maar dat is zo klein dat het niet of nauwelijks op de kaart staat. Ik hoop IJsland heel snel weg te kunnen strepen, en in april kan ik Engeland ook wegkrassen!

De kaart is wel heel groot, 82 x 58,5 cm, maar dat vind ik alleen maar leuk. Ik heb hem op de muur van mijn kamer gehangen. Deze wereldkaart kost €19,95 en kan je hier vinden.

Houten ansichtkaart

DSC_8265

Als tweede heb ik dit product gekozen. Dit is een houten kaart, die je ook echt op kan sturen. Het is eigenlijk gewoon een houten plankje, waar je in kan krassen. Op de achterkant kan je een adres en boodschap schrijven.

DSC_8268DSC_8269

Ik begon met een sleutel te krassen, dat ging in het begin best moeilijk. Na de eerste letter lukte het steeds beter. Je moet wel hard drukken, maar dan krijg je ook wel iets leuks. Je ziet dat ik ‘hope’ echt met de hand heb gekrast, dat vind ik er wel erg gaaf uitzien.

DSC_8273

De achterkant ziet er hetzelfde uit als bij een gewone kaart. Je kan het adres opschrijven, en links een berichtje. Je kan zelfs een postzegel op het hout plakken, dus je hebt geen envelop nodig. Tof als je dit in je brievenbus krijgt, toch?

Misschien is het toeval, dat ik twee producten heb gekozen waarbij je moet krassen, haha. Ik ben met beiden in ieder geval erg blij! Deze houten kaart kost €495 en kan je hier vinden.

Over radbag.nl

Radbag.nl is een site met leuke cadeaus, gadgets en grappige dingen. Ze verkopen echt van alles: van eenhoorn sloffen tot bananen-paraplu’s. Toen ik producten mocht uitzoeken, vond ik het echt heel moeilijk om te kiezen, ze hebben zo veel leuke dingen! Op de site zijn verschillende categorieën, bijvoorbeeld valentijnscadeaus of eten en drinken. Ik vind het in ieder geval een heel leuke site!

Blogpauze

Dan nu even iets anders, over mijn blog. Ik heb al 4 dagen niets gepubliceerd. Dat lijkt voor sommigen weinig, maar voor mijn gevoel is dat best veel en ik ben er niet zo blij mee. Dit komt omdat ik het ontzettend druk had met school en ik had wat andere dingen aan mijn hoofd. Ik heb genoeg inspiratie, maar ik ga morgen op wintersport, dus in de vakantie komen er ook geen posts online. Ik vind het wel jammer, want mijn bezoekers gaan hierdoor wel omlaag terwijl het net zo lekker ging, maar het kan niet anders. Na de vakantie komen er weer leuke dingen aan.

Alvast een fijne vakantie!

 

 

23 gedachtes over “Adventure & Wooden Mail

Geef een reactie

