Foto’s Zwitserland

Hoi!

Ik ben weer terug van weggeweest. Ik hoop dat degene uit het zuiden een leuke vakantie hebben gehad of een fijne Carnaval! Ik ben zelf lekker een weekje op wintersport geweest. Het weer was wisselend, twee dagen hadden we een lekker zonnetje, maar de andere dagen waren echt bagger. Eén dag waren zelfs alle liften gesloten omdat het heel de dag keihard regende. Ondanks dat was het wel een heel gezellig weekje. Ik heb niet zo heel veel foto’s gemaakt, maar die ik heb gemaakt wil ik wel even laten zien! Er zit trouwens heel de tijd een zwart puntje op de foto’s, er zat blijkbaar iets op mijn lens waar ik thuis pas achter kwam…

DSC_8471DSC_8475DSC_8470DSC_8494DSC_8472DSC_8392DSC_8309DSC_8283.JPG

Oh, fijne Valentijnsdag! 🙂

 

15 gedachtes over “Foto’s Zwitserland

Geef een reactie

