Collages landscape

Hi!

Voor beeldende vorming op school moeten we een opdracht doen met collagetechniek. Je bent er helemaal vrij in, zolang je maar een interessant beeld creëert van een landschap. Ik vind dit een superleuke opdracht (geloof dat ik de enige ben in mijn klas) en op Pinterest heb ik al een heleboel toffe ideeën voorbij zien komen. In Zwitserland heb ik dus wat collages gemaakt met verschillende materialen, om wat te oefenen. De één wat beter gelukt dat de ander, maar ik laat ze allemaal even zien!

step0006step0003step0005step0002step0008.jpgstep0004

step0007step0001

Oh, het zwarte puntje zit weer op de foto’s… Ik baal echt heel erg. Ik heb mijn camera lens helemaal afgedaan met een doekje en er is geen stofje meer te bekennen maar het zwarte puntje blijft. Het zal dus wel ergens aan de binnenkant zitten. Zodra ik in de stad ben ga ik langs een camerawinkel, maar ik denk dat dit sparen wordt voor een nieuwe. Voorlopig zullen dus bij de foto’s op mijn blog het zwarte puntje te zien zijn, sorry! Probeer het maar gewoon te negeren.

X

12 gedachtes over “Collages landscape

Geef een reactie

