Outfit | Kattenbloesje

Oh jeetje, wanneer was de laatste keer dat ik een outfit plaatste? December? Lang geleden in ieder geval. Dat komt mede doordat het in de winter zo vroeg donker wordt, maar ook omdat ik het niet echt durfde of zo. Ben nog steeds een beetje bang dat mensen het raar vinden, hoewel ik daar natuurlijk ook schijt aan moet hebben. Laten we naar de outfit gaan!step0002step0001step0003step0004DSC_8553

Toen ik in de herfstvakantie met een vriendin door de New Yorker liep pakte ze voor de grap een bloesje met allemaal katjes erop. Ik vond hem daarentegen geweldig, en ik wilde al heel lang zoiets schattigs met kattenprint. Dus ik ging hem passen en al snel liep ik ermee de winkel uit. Ik ben er nog steeds dol op.

Bij het bloesje draag ik een bordeauxrode broek en een paar zwarte schoenen. Deze heb ik nog niet zo lang, maar ik was er al wel een tijdje naar op zoek. Gewoon simpele enkellaarsjes, maar het ‘vakje’ vind ik een leuk detail. Ik had zulke schoenen wel eerder gezien, maar die waren vaak iets van €100, wat ik er dan weer niet voor over heb. Later vond ik ze bij de van Haren voor €25, dus toen heb ik ze (na toch even twijfelen) meegenomen. Ik heb er geen spijt van!

Trouwens, sorry voor de slechte kwaliteit foto’s, ik moet echt een nieuwe camera hebben. Ben al aan het sparen 😉

x Veerle

Bloesje – New Yorker                                                                                                                                                    Broek – Primark                                                                                                                                                    Schoenen – van Haren

 

16 gedachtes over “Outfit | Kattenbloesje

Geef een reactie

