John Masters Organics face wash

Ik heb sinds mijn twaalfde ongeveer last van een onzuivere huid, zoals veel meiden daar last van krijgen in hun puberteit. Ik heb tijden gehad waarin ik veel puistjes had, maar nu valt het mee. Natuurlijk heb ik wel eens een paar puistjes of een vette huid, en daarom was ik eigenlijk op zoek naar een goede face wash voor dagelijks gebruik, die je huid gewoon goed verzorgt. Die heb ik gevonden, namelijk van  John masters organics!Twee weken geleden kreeg ik de face wash binnen en de afgelopen weken heb ik hem getest. Ik had gekozen voor de ‘bearberry skin balancing face wash’.

DSC_8317

De face wash zit in een stevig ‘doosje’, waarop de ingrediënten en informatie over de site staan, daar vertel ik straks meer over.

DSC_8319DSC_8323

Ik vind de verpakking heel mooi, alleen het merk en het product staan erop en het ziet er fris uit. De face wash zit in de verpakking als een vloeistof, dus toen ik hem net had dacht ik dat het als een spray werkte. Echter toen ik het probeerde bleek het schuim te zijn, haha. De geur is apart, fris en natuurlijk, niet zo zoet. Ik vind het in ieder geval lekker ruiken.

DSC_8327

DSC_8332

Als je het op je hand doet ziet het er dus zo uit. Het is niet moeilijk te gebruiken: je maakt je gezicht nat, masseert je huid met het spul en wast het er weer af. Daarna is het fijn om een serum of dagcrème op de huid te smeren. De face wash zou helpen voor een vette en bestrijdt onzuiverheden en acné. Ook belooft het uitstekend te zijn voor ontstopte poriën. Ik heb de face wash nu dus (bijna) dagelijks gebruikt en ik merk wel dat mijn huid reiner is. Er zijn de afgelopen tijd géén puistjes bijgekomen en ik merk echt dat mijn huid frisser is.

DSC_8337

Toen ik trouwens iets op John Masters Organics bestelde kreeg ik vier proefmonstertjes erbij. Ik heb ze allemaal gebruikt en ook die producten zijn superfijn!

DSC_8670

Wat nou zo bijzonder is aan dit merk, is dat ze alleen maar producten met natuurlijke ingrediënten verkopen. In de face wash die ik heb zitten maar liefst 20 olie bestrijdende extracten en citrusolie tegen een vette huid. Ook test het merk niet op dieren, waardoor ik me niet schuldig hoef te voelen bij het gebruik.

DSC_8662

Er zitten een heleboel ingrediënten in de face wash, waar ik geen verstand van heb. Wat iedereen wel kan zien is dat er een heleboel oliën en extracten in zijn verwerkt, maar het fijne is dat deze allemaal natuurlijk zijn. Ook is de face wash glutenvrij.

Ik ben heel erg tevreden over de face wash en ga hem zeker elke dag gebruiken. Ik ben blij dat ik een product heb van een merk dat niet op dieren test en veel natuurlijke ingrediënten gebruikt.

De face wash is hier te koop en kost 30,00 voor 118 ml.

 

 

14 gedachtes over “John Masters Organics face wash

Geef een reactie

