Wreck This Journal #6

Dat moment dat je op je rooster kijkt en blijkt dat je laatste uur uitvalt, maar dat hij opgevangen wordt, altijd fijn. Studie-uur heet dat bij ons, je moet in een lokaal zitten en iets voor jezelf doen, niks dus. Dat vond ik zonde van mijn tijd en ik heb dus gevraagd of ik naar huis mocht, en dat mocht. En dus was ik om 12:55 uur uit. Spontaan besloot ik om naar Breda te gaan, een middagje met mezelf shoppen. Ik ben net thuis, en ik moet zeggen dat ik wel geslaagd ben (nieuwe schoenen!! Van de week laat ik een foto zien). Het weer was bagger, maar voor de rest was het heerlijk om mezelf even te verwennen. Op straat kwam ikย drie keer Wendy van Dijk tegen, dat was wel grappig.ย Er waren opnames, maar ik weet niet voor welk programma.

Maar goed, ik wilde weer een paar pagina’s van mijn Wreck This Journal delen. Ik ben in Zwitserland weer aan de slag gegaan en heb dus weer een update voor jullie!

DSC_8482DSC_8490

”Schrob deze pagina”. Ik vond dat het wel eens tijd was om minder voorzichtig met mijn dagboek om te gaan, want het is immers bedoeld om te slopen. We hebben met afwasmiddel (het ruikt nog steeds) de pagina geschrobd en dit is het resultaat, een gat in de pagina.

DSC_8447DSC_8451

De opdracht was om iets te gooien wat een afdruk laat. Ik heb een papieren prop in de verf gedompeld en erop gegooid.

DSC_8454DSC_8456DSC_8463DSC_8466DSC_8469

Een opdracht waar ik al lang naar uit kijk is ‘klim omhoog en laat het dagboek vallen’. Mijn grote vriendin Ellis kreeg de taak om het boek van het allerhoogste balkon te gooien en dit is hoe ik hem aantrof. Het regende ook nog eens, dus het boek was ook nat geworden.

DSC_8496DSC_8655

De volgende opdracht was om met lijm te tekenen. Dat alleen is een beetje saai, dus we hebben eroverheen geverfd. Ellis heeft de linker pagina gemaakt, ik de rechter.

DSC_8493DSC_8501

Ook bij deze opdracht heeft Ellis meegeholpen en ik moet zeggen dat dit behoorlijk grappig was om te doen, haha. We hadden daarna wel kramp in ons kaken..

Fijne avond!

 

24 gedachtes over “Wreck This Journal #6

  1. Leuk! Ik moet die van mij ook echt weer eens uit de kast gaan halen. Ben er veeeel te perfectionistisch voor.. Als ik het moet verpesten, wil ik het wel op een mooie manier verpesten… Pfff

    Like

Geef een reactie

