Fotografie – Insecten

De eerste dag dat ik mijn micro-lens had gekocht ging ik al gelijk aan de slag met het fotograferen van insecten. Want dat is wat mij zo gaaf leek: de details. Daarna in de zomer heb ik nog vele meer diertjes gefotografeerd en op sommige foto’s ben ik best trots. Ik bedacht dat ik ze nog nooit aan jullie had laten zien, dus hierbij!DSC_3887DSC_3894DSC_3691DSC_3904DSC_3878DSC_3712DSC_3612DSC_5732DSC_4219 (2)DSC_3603DSC_3753DSC_3750DSC_5689DSC_3764

Ik heb nog veel meer foto’s van insecten, maar dit is wel een beetje mijn collectie waar ik heel tevreden mee ben. Vooral omdat er bijzondere dieren tussen zitten. Ik ben tot de dag van vandaag nog steeds dankbaar dat ik dat kleine rupsje tegenkwam en ik hoop dat ik nog vaker zulke mooie diertjes tegen ga komen. Ik zet eigenlijk alle insecten op de foto, want van dichtbij hebben ze allemaal wat. Behalve slakken. Ik heb een keer een slak op de foto gezet. De details waren gaaf, maar ik kon niet naar de foto kijken, zo ontzettend vies vond ik het. Spinnen daarentegen ben ik doodsbang voor, maar daar durf ik wel foto’s van te maken, haha.

Fijne zondag!

19 gedachtes over “Fotografie – Insecten

  1. Wauw die foto’s hebben ZO’N mooie kwaliteit! Ik ben ook echt doodsbang voor spinnen en eigenlijk alle insecten dus wat jij durft wil ik ook wel kunnen! xx

    Like

  2. Erg mooie foto’s! Ik mag eigenlijk nog steeds een nieuwe lens uitzoeken voor de camera maar kan niet zo goed kiezen, haha. Eigenlijk wil ik ook gewoon een nieuwe camera… Ik heb te veel wensen πŸ˜‰ Xoxo

    Like

Geef een reactie

