Eerste keer portretfoto’s

Laatste dagje van de maand alweer. Ik vind het nog steeds grappig dat er vandaag feitelijk mensen zijn die 16 worden, maar eigenlijk 4 jaar zijn geworden, om zo een voorbeeld te noemen. Maar hoe gaat het met jullie? Met mij wel goed, beter dan vorige week. Ik heb een heerlijk weekend gehad. Gisteren heb ik voor het eerst portretfoto’s gemaakt, van een vriendin. Het is nog even oefenen en ik wil ze ook niet goed noemen, maar ik laat ze wel even aan jullie zien! DSC_0510DSC_0520DSC_0499DSC_0521DSC_0493 (2)DSC_0567

16 gedachtes over “Eerste keer portretfoto’s

  1. Dat ze zich zo laat onder kliederen! Ik zou er niet mee akkoord gaan (lees: ik zou jou ook onder smeren). Maar dat terzijde want de foto’s zijn onwijs mooi geworden! Foto’s met brillen op zijn altijd nog wel een tandje lastiger, door de weerkaatsing van (natuurlijk) licht en dergelijke, Xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

