New Adidas Superstar

Vorige week maandag ben ik na school een middagje naar Breda geweest. Daar trakteerde ik mezelf op nieuwe schoenen die ik al heel lang wilde. Vorig jaar kwamen ze in de mode: Adidas Superstar. Bij mij op school lopen echt heel veel meiden met de wit-metzwartestrepen variant. Die vind ik nog steeds superleuk, maar ik wilde niet dezelfde schoenen als iedereen. Dus na heel lang zoeken kwam ik een ander gaaf paar tegen in de Adidas winkel.

DSC_8865DSC_8862

Ik was meteen overtuigd toen ik ze zag, zo leuk vond ik ze. Eigenlijk waren ze iets te groot, maar ik kon ze niet laten liggen. De strepen lijken op de foto zwart, maar ze zijn donkerblauw, net iets leuker vind ik. In het begin vond ik ze niet echt lekker lopen, maar het went. Nu vind ik ze heerlijk lopen en ik ben er superblij mee!

16 gedachtes over “New Adidas Superstar

Geef een reactie

