Epen dag 1 

Hoihoi,

Op dit moment lig ik in bed te typen vanuit het hotel. Ik ben namelijk een weekendje in Epen. Nou ja, een weekendje.. een nacht. Ik ben in Limburg met mijn ouders, zus en oma. Ik geef even een kort verslag van vandaag! 

Ik had mijn wekker om 8:00 gezet, omdat ik mijn koffer nog moest inpakken (uitstelgedrag, you know). Om kwart voor 10 reden we weg, op weg naar Limburg. We mochten vanaf 13:00 in het hotel, dus om 12:00 lunchten we in Mechelen. Ik heb daar serieus de lekkerste tosti ooit gegeten met mozzarella, tomaat en pesto.

Het hotel is wel leuk, heel rustig en de kamers zijn ook fijn. Na even het hotel verkend te hebben gingen we mijn oom opzoeken, want daarvoor zijn we hier naartoe gekomen. Daarna gingen we in Epen naar een tentje waar we heerlijke Limburgse vlaai aten, want dat kan natuurlijk niet ontbreken. Ik vind Limburgs accent nog steeds grappig, maar soms is het wel moeilijk te verstaan, haha.

Om half 5 ongeveer waren we terug in het hotel. Ik ging naar mijn kamer met als doel leren voor de proefwerkweek. Uiteindelijk werd dat anderhalf uur YouTube. Om 6 uur gingen we eten in het hotel en daarna speelden we met z’n allen Kolonisten van Catan (ik heb gewonnen, yay).

Het is net 11 uur geweest. Mijn zus ligt naast me al te slapen en ik ben ook behoorlijk moe. Morgen gaan we naar Aaken (of Aken?) en morgenavond zet ik natuurlijk ook even een reisdagboek online.

Oh en trouwens, ik heb geen wie is de mol kunnen kijken maar natuurkijk heb ik even opgezocht wie de mol is. Ik had het goed geraden! Ik moet wel zeggen dat ik dit niet zo’n leuk seizoen vond, er zaten veel hints in en het was voor veel mensen geen verrassing meer dat Klaas de mol is. Wat vinden jullie?

Welterusten!

8 gedachtes over “Epen dag 1 

Geef een reactie

