Epen dag 2

Jaaa, oké, dag te laat, lekker Veerle. Máár, ik heb een goed excuus. Ik heb namelijk proefwerkweek en gisteravond en vanochtend bestond uit leren, leren, leren. Nu heb ik even tijd om te typen, want ik had nog een verslag van Epen dag 2 beloofd!Ik werd om half 8 wakker van mijn zus, waarna we allebei weer in slaap vielen. Half dan. Twee uur later klopte mijn vader op onze deur. Ik was nog steeds moe, maar om 10 uur zaten we aan het ontbijt. En wat was dat ontbijt lekker. Er waren allemaal verschillende broodjes, veel soorten beleg, ei, fruit, yoghurt… een typisch hotel-ontbijt dus.

Na het ontbijt gingen we onze spullen al inpakken en moesten we afscheid nemen van Epen. We reden naar Duitsland, Aaken. Omdat het heel de dag regende en de winkels gesloten waren was het niet druk. Ook kan mijn oma niet te lange stukken lopen, dus we hebben alleen even een rondje gereden door de stad met de auto. Ik vond er eigenlijk niet zo veel aan, maar ik denk dat het op een drukke en zonnige dag een heel leuke stad is om te zijn!

2016-03-06_1457262575

Voor de rest hebben we eigenlijk niks meer gedaan, en dus waren we rond 2 uur alweer thuis in Brabant. Ik heb ’s middags geleerd en na het avondeten heb ik een uur in bad gelegen. Een heerlijk relaxed dus weekendje dus!

Nu heb ik proefwerkweek, dus ik moet zo weer aan de slag. Ik heb in totaal drie examens deze week, waarvan ik de eerste vandaag heb gehad, voor geschiedenis. Het was een drama helaas.

Hoe is het met jullie?

X

7 gedachtes over “Epen dag 2

  1. Vervelend altijd als een toets tegenvalt, maar misschien valt het uiteindelijk mee! Ik hoop in ieder geval met je mee. Die hotel ontbijtjes vind ik altijd erg leuk en zo te lezen ben ik niet de enige 😉 Xoxo

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

