Zelfgemaakte kaarten

Vandaag was ik al om 12:05 klaar met mijn proefwerken. Dat is niet heel vroeg vergeleken met gisteren toen ik om 9:30 uit was, maar gisteren heb ik de hele dag geleerd voor vandaag. Morgen zijn de proefwerken ingedeeld van de vakken die ik níet heb (M&O, Duits, bio), dus ben ik lekker een dagje vrij (yay). Vanmiddag was dus een middagje voor mezelf en tegenwoordig als ik even tijd heb ga ik standaard schilderen. Normaal doe ik dat in mijn scrapbook, maar nu besloot ik om kaarten te illustreren. Kijk je mee wat voor kaarten ik heb gemaakt? DSC_9033

Ik begon met het plan om een landschap te schilderen, wat ik haast nooit doe. Ik vond het best moeilijk, maar uiteindelijk ben ik wel blij met het resultaat! Ik heb me voorgenomen om meer landschappen te schilderen, want oefenen baart kunst.

DSC_9023

Ik maakte daarna deze kaart met aardbeitjes. Fun fact: de rode stippen zijn mijn vingerafdrukken.

DSC_9030

Het volkswagenbusje dat ik eerder al in mijn scrapbook schilderde. Helaas gebruikte ik vandaag andere verf en is dit niet helemaal de kleur blauw die ik wilde, iets te donker vind ik. En I know, de verhoudingen kloppen voor geen meter, hahaha.

DSC_9036

Dit idee vond ik leuk, maar in praktijk was het iets minder leuk, haha. De ‘krans’ om de tekst heb ik niet echt mooi gedaan, maar dan weet ik dat ik daar de volgende keer op moet letten. Omdat ik alleen de tekst (en krans) een beetje saai vond heb ik twee gekleurde poesjes erbij getekend.

DSC_9028

Dit idee zag ik op Pinterest voorbij komen: eerst een soort vlek maken met (aquarel)verf en dan met zwart een tekst erop schrijven. Ik vind hem wel aardig gelukt, behalve dat ik nog steeds geen mooie letters kan tekenen, haha.

DSC_9039

Yess, de welbekende theepot. Dit is een soort van standaard tekeningetje van mij dat ik vaak maak. Ik vind hem gewoon heel schattig.

DSC_9042

En natuurlijk mag ook een kaart met cactussen niet ontbreken!

DSC_9035

Dit is de enige kaart die ik niet heb beschilderd. Dit idee wilde ik al een tijdje uitproberen en ik vind hem wel grappig gelukt. De ruitjes komen uit de Flow for Paper Lovers en ik heb er na het opplakken nog een laagje modpodge op gedaan.

DSC_9046.JPG

Wat vinden jullie van de kaarten?

X

22 gedachtes over “Zelfgemaakte kaarten

Geef een reactie

